duminică, 5 iulie 2015

Antiperspirant B.U. in action, fresh vibe


Iata cel mai slab antiperspirant pe care l-am avut vreodata. Nu am sa insist cu prezentarea produsului. Daca va intereseaza, puteti gasi articole de prezentare a gamei B.U. in action cu cele 5 - 6 produse (nici nu stiu cate sunt in total).

Va spun pe scurt cateva cuvinte despre produs. M-am lasat pacalita de pret. Erau la cca 6 lei (pret promotional) la DM. Foarte ieftin, avand in vedere faptul ca la inceput, cand au aparut erau la 10 lei. Acum stiu de ce s-a redus pretul cu aproape 40%.

Deci producatorul promite o protectie de 48 de ore. Ca de obicei, cred ca pe toate produsele antiperspirant scrie 48 de ore dar nu cred sa existe un produs care sa protejeze 48 de ore. Daca stiti voi asemenea produse, sa-mi spuneti si mie ce sa caut :) 

Are un ambalaj atractiv, frumos colorat, de vara. Miroase foarte bine, improspateaza si nu lasa urme, nu pateaza haina, dar protejeaza extrem de putin, doar cateva ore. Si daca ar fi sa fiu mai exacta, as spune max. 3 - 4 ore, si asta daca nu sunt 30 de grade afara. Asa ca nu va lasati pacalite de pret si ambalaj. 

Am citit cateva review-uri si din pacate produsul nu a fost laudat, ba din contra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu