miercuri, 10 decembrie 2014

Lapte demachiant 2 in 1 cu galbenele Farmec natural


"In antichitate, plantele cu proprietăți de vindecare erau considerate magice, iar gălbenelele nu faceau excepție. Lumea era atât de fascinată de această plantă și de minunile pe care le facea pentru piele, încăt credea că avea și puteri magice. Gălbenelele erau folosite astfel și în ritualurile vrăjitoarelor, care o foloseau în loțiunile destinate celor singuri.
Coloniștii foloseau acestă plantă și în supe, mâncăruri și făceau chiar și vin din gălbenele. Gălbenelele erau asociate cu bogația.

Produs fără parabeni/ Parfum hipoalergenic.
Indepărtează delicat machiajul şi impurităţile de pe suprafaţa pielii, având în acelaşi timp şi efect hidratant. Asocierea în formulă a uleiului de Gălbenele cu untul de Cacao joacă un rol esenţial în emolierea, regenerarea şi hidratarea tenului."sursa

Este al doilea produs de la Farmec, gama Farmec Natural. Primul era Crema contur ochi cu argan. 

Ezte o gama foarte reusita, zic eu. Prima data m-a atras ambalajul si ingredientele. Am vrut sa-mi iau cu argan dar nu mi se potriveste ca este destinat tenului uscat si sensibil si eu am ten mixt/gras. Asa ca mi-am luat varianta cu galbenele. 

Nu stiu sa va spun daca miroase a galbenele pentru ca nu am avut inca produse  cu acest ingredient dar laptele are un miros foarte placut. Dizolva machiajul repede si eficient. Nu incarca pielea, tenul ramane catifelat si hidratat dupa folosire. Indeparteaza rimelul in totalitate in doar cateva secunde!

Are 200 ml si costa in jur de 7 - 8 lei. Are un ambalaj rezistent ceea ce pentru mine este esential. Dupa dezamagirea oferita de ambalajul produselor Apidermin, sunt atenta si la acest aspect. Nu-mi place cand un produs nu rezista si nu ofera siguranta in timpul calatoriei.

Sunt foarte multumita de aceste  produse si vreau sa testez si alte produse din aceasta gama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu