joi, 18 decembrie 2014

Gel de dus Palmolive "Nourishing Delight" cu miere, lapte hidratant si aloe vera

Vad ca este primul produs Palmolive pe blog. Imi plac produsele Palmolive, consider ca sunt de calitate si nu sunt scumpe. Am avut mai multe produse de-alungul anilor insa in ultima vreme am ales alte marci. 

L-am cumparat in vara. Era oferta, erau doua produse de 250 ml la un pret mai mic dar nu mai stiu cat costa pachetul la Billa.

Lapte de dus sau gel de dus, nu stiu ce sa zic, in engleza scrie  lapte de dus, pe eticheta din spate, in romana scrie gel de dus.

Este de culoare alb-galbui, are un miros putin dulce si miroase a miere. Ofera o hidratare foarte buna. Are o consistenta potrivita si face o spuma bogata. Imi place.

+1 punct pentru ambalajul reciclabil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu