vineri, 21 noiembrie 2014

Gel de dus Migdale din California de la Yves Rocher

Am avut curajul sa incerc inca un produs din gama Jardins du Monde. Dupa patania mea cu gelurile de dus cu citrice am zis "never ever" dar stiti cum se spune,  "never say never", asa ca mi-am luat inima in dinti si bine am facut.


Există atâtea motive să vă îndrăgostiți de acest gel de duș cu parfum dulce și delicat! Textura sa cremoasă care face o spumă catifelată... Proprietățile de catifelare ale Midgalelor din California fac din acest gel de duș un veritabil gest de plăcere și de îngrijire. Este o călătorie senzorială în inima unui paradis din văile însorite ale Californiei !

Avantaj : o bază de curățare de origine vegetală, îmbogățită cu activi de hidratare* și catifelare. O formulă cu pH neutru pentru piele, non toxică pentru mediul înconjurător, ușor biodegradabilă.

* Hidratează straturile superioare ale epidermei.
sursa
Ambalajul este cel obisnuit de la Yves Rocher, gama  Jardins du Monde,caare imi place mult. Are un parfum placut de migdare care nu este prea tare si persista exact cat trebuie. Spre deosebire de gelurile de dus cu citrice, acesta nu-mi usuca pielea. Este poare un pic mai lichid decat as prefera eu dar asta e, nu pot sa le am pe toate asa cum vreau.

Are 200 ml si un pret acceptabil, 10,50 lei, si la reducere se poate lua cu 7,90. Este un cadou ideal, ami ales ca se apropie sarbatorile.

+ 1 punct pentru ambalajul reciclabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu