duminică, 2 noiembrie 2014

Crema Antirid pentru Ochi Bioten

Dupa patania mea cu  Bioliv Antiaging Cremă contur de ochi de la Cosmetic Plant m-am gandit sa-mi cumpar un produs cu un ambalaj mai rezistent. M-am invartit prin magazine si pana la urma mi-am ales crema antirid Bioten de la Elmiplant care este special conceputa pentru a preveni aparitia ridurilor fine, in timp ce diminueaza treptat cearcanele.

Royal Jelly este considerat unul dintre cele mai nutritive ingrediente active, ce regenereaza si intareste protectia naturala a pielii. Datorita proprietatilor sale antioxidante, protejeaza tenul impotriva radicalilor liberi si-i asigura o textura catifelata, reducand ridurile fine si de expresie, care se formeaza in zonele delicate din jurul ochilor.
Proteinele din Grau tonifica si confera fermitate epidermei, diminuand treptat cearcanele. In acelasi timp, minimizeaza eficient pungile de sub ochi, conferind luminozitate pielii.


Crema are o textură extrem de lejeră şi fluidă care se absoarbe foarte repede, asa ca am fost foarte incantata in prima zi. Are un miros placut ce persista putin, asa ca e ok pentru inceput, am zis eu. Dupa "extazul" din primele zile, au aparut si semnele care indicau ca ceva nu e in regula.

Cam dupa 3 saptamani am ajuns in faza in care pe la ora 10 deja nu mai puteam de senzatia de uscat din jurul ochilor. Imi frecam ochii foarte des si asta nu prea face bine, mai ales cand sunt machiata. A fost un cosmar. Previne aparitia ridurilor fine? Poate, dar nu la mine. Ridurile fine s-au accentuat si am avut ochii usor unflati. Asa ca m-am dus si mi-am luat o alta crema. Nu vreau sa prelungesc acest post, va spun doar atat ca desi este destinat categoriei 35 - 45, nu hidrateaza ca lumea.

Are un pret atragator, costa in jur de 10 lei dar am aruncat bani pe geam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu