miercuri, 17 septembrie 2014

Gel de dus Dove cu castravete si ceai verde


Cred ca nu mai are rost sa mentionez inca o data ca Dove este marca mea preferata :).  Dupa patania mea cu gelurile de dus de la Yves Rocher, nu am mai avut curaj sa incerc marci si produse necunoscute.  Pielea mea era intr-o stare jalnica, ma irita orice produs, asa ca din motive de siguranta (si fiananciare bineinteles) m-am intors la Dove.

La Kaufland era promotie si mi-am luat acest gel de dus la 9 lei (altfel costa in jur de 12 lei).  Are 500 ml, un ambalaj simplu dar atragator, un miros foarte placut, o combinatie de castravete si menta. Este este destul de gros, ajunge si o cantitate mai mica, asa ca tine mai mult ca alte produse. Lasa un parfum placut dupa dus ce persista cateva ore, depinde si de temperatura. Hidrateaza excelent, cel putin pe mine m-a calmat si a disparut senzatia de mancarime dupa dus. Nu mai trebuie sa folosesc lapte de corp.

Cred ca o vreme am sa raman la gelurile de dus Dove. Deja mi-am procurat o alta varianta cu prune, dar nu vreau sa intru in detalii aici. Va urma un post despre acest produs in curand :) Pana atunci va recomand sa folositi gelurile de dus de la Dove ca merita :)

Un comentariu:

  1. eu nu-s foarte incantata de el la capitolul cantitate la fiecare spalare. trebuie sa pun mult pentru a face spuma, si imi ajunge destul de putin timp

    RăspundețiȘtergere