marți, 4 februarie 2014

Planet Spa Indulgence - Crema de corp cu unt de shea si trufe de ciocolata

Am primit patru produse Planet Spa Indulgence, travel size de la Avon. Crema de corp cu unt de shea si trufe de ciocolata este unul dintre ele.


Acesta are doar 30 de ml. Cel din catalog are 200 ml, costa 46 lei, iar acum este la reducere cu 22,99 lei.


Ce spun eu despre produs: 
Hidrateaza pielea in profunzime, intra foarte repede in piele,  si lasa o senzatie foarte placuta insa nu este destinata pentru o piele foarte uscata.  Are o culoare si un miros foarte atractiv (la inceput), dar care cu timpul poate fi chiar deranjant. Prima data cand am folosit-o mi-a adus aminte de inghetata. De multe ori dsefaceam cutia si miroseam crema fara sa o folosesc. Acum  pot sa spun ca ma spal pe maini dupa folosire, sa nu mai simt mirosul, ca ma deranjeaza.

Este un produs foarte bun calitativ. Daca ma uit la pret pot sa spun ca face parte din categoria produselor de lux.  Imi pare rau dar ninci pretul, nici mirosul nu ma (mai) atrage.

Pentru mine a fost de ajuns cutiuta aceasta mica. Am folosit cred ca 5% din ea.

Un comentariu: