joi, 16 ianuarie 2014

Vopsea de par Perfect Mousse 778 (rosu carmin) de la Schwarzkopf, fara amoniac

O noua zi, o noua aventura (pentru mine) in ceea ce priveste lumea vopselelor de par. De data aceasta vorbim de  Perfect Mousse 778 de la Schwarzkopf, fara amoniac.


V-am mai povestit ca nu gasesc o nuanta care sa-mi placa si sa fie la un pret rezonabil. Ieri m-am dus la Auchan si am stat cred ca 30 de minute in fata raftului cu vopsele. Asta dupa ce am petrecut 20 de minute la DM, tot in fata raftului cu vopsele. La DM erau cred ca doua variante care-mi placeau dar preturile lor sunt cam mari, asa ca m-am dus la Auchan.

Aici am dat de Perfect Mousse 778 de la Schwarzkopf, care costa 17,72 lei. Nu prea imi plac vopselele spuma, dar pentru ca nu prea am alternativa, am zis ca merita incercat. Nuanta oferita pe cutie este foarte atragatoare. 


Cutia contine o pereche de manusi, dispozitivul pentru aplicare (flaconul alb), gelul colorant (flaconul negru), capacul pentru spuma (pompa mov) si masca de par.

Citez de pe cutie:
  • stralucire extra intensificata, durabila
  • aplicare simpla si delicata
  • culoare intensa si ingrijire intensa
30% mai  multa intensitate, stralucire durabila a culorii. Ingrijire intensa datorita mastii bogate de par cu ulei de argan. Aplicare comoda cu spuma bogata care ni curge, pentru o aplicare simpla si uniforma. Acoperire perfecta a firelor albe.  Parfum placut, delicat si discret.

Si iata rezultatul:


Mi-a iesit o nuanta diferita de ceea ce se vede pe cutie si depinde foarte mult de lumina.

Pro:
  • nu miroase
  • are balsam ce se aplica dupa vopsire (face parul foarte matasos), 
  • plicul cu balsam e destul de mare, 22,5 ml
  • din punct de vedere al aplicarii pot sa va spun ca merge foarte repede
  • m-am cam mazgalit un pic pe fata, dar se curata foarte usor cu un disc demachiant imbibat in spirt sanitar
  • are un pret bun (17,72 lei)
Contra: 
  • am avut mari emotii in timpul aplicarii vopselei pentru ca nu sunt obisnuita cu spuma si habar n-aveam cat am folosit din ea si cat mai am. Imi era frica nu cumva sa se termine si sa nu-mi ajunga. Dar in final mi-a mai ramas spuma, pe care am aruncat-o. (Nu am par foarte lung, imi ajunge pana la barbie). Ar fi mai bine un flacon transparent (parerea mea).
  • NU ACOPERA 100% firele albe. la radacini mi-a iesit o cu totul alta nuanta 
  • nu prea sunt multumita cu nuanta obtinuta
Am sa mai revin cu un update la acest post dupa cateva saptaani. sa vedem cum se comporta dupa mai multe spalari, dar am senzatia ca o sa fiu si mai dezamagita. Oricum, nu am s-o recumpar.

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu