joi, 23 ianuarie 2014

Creion contur pentru ochi, rezistent la apa Blanchette B



Aveam nevoie de un contur pentru ochi si uitandu-ma printre cosmetice la Kaufland, am observat acest produs. Am avut lac de unghii din aceasta gama si era extraordinar de bun. Asa ca m-am gandit sa incerc si un contur de la ei, care costa tot 4,49 lei.

Citez de pe eticheta: Creionul moale pentru ochi este rezistent la apa, se aplica usor si cu precizie atat pe pleoapa superioara, cat si pe cea inferioara pentru efectul de "ochi pisica". Accentueaza perfect conturul ochilor. Aplicarea usoara pune in valoare aspectul natural al ochilor. Tara de origine: Cehia

Ce spun eu: Sincera sa fiu, am avut retineri, dar .... m-am lasat convinsa. Deci, creionul nu e moale de loc. Am incercat sa-l folosesc de doua ori si de fiecare data am renuntat dupa cateva milimetrii. Este asa de tare incat provoaca dureri la aplicare. Un creion contur trebuie sa fie intr-adevar moale, nu sa provoace dureri. Asa ca acest produs merge direct la cosul de gunoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu