miercuri, 15 ianuarie 2014

Ceaiuri

Buna si La Multi Ani!

Am cam neglijat blogul in ultimul timp, imi cer scuze. Incerc sa postez regulat de acum incolo :)

Azi v-am adus trei tipuri de ceai. Am primit cateva pliculete impreuna cu un cadou de la o bloggerita draguta de Craciun. Le-am gustat si vreu sa va povestesc si voua cum sunt.


Acesta este un ceai dedicat sezonului de iarna. Are un gust specific, de  turta dulce, scortisoara, lamaie. Eu beau ceaiul fara adaos de zahar si pot sa va spun ca Winterzeit de la Teekanne este foarte bun.


Tetley este un ceai de care nu am auzit inca, insa merita atentie. Pliculetul din imagine este cu lamaie si este extraordinar de bun.


Si in sfarsit o surpriza de la Pickwick. Nu prea ma dau in vant dupa ceaiurile Pickwick. Am gustat mai multe feluri si nu m-au vrajit. Insa acest ceai este o exceptie. Am fost placut impresionata. Are o aroma discreta de pere, lamaie si vanilie. Este un echilibru perfect intre arome. Va recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu