luni, 9 decembrie 2013

Vopsea de par Syoss 8-4


Totul a inceput cand Londa Professional a schimbat ambalajul vopselelor, numerotarea nuantelor si paleta de culori. Pur si simplu am ramas fara alternativa. O nuanta era prea deschisa pentru mine, urmatoarea nuanta era prea inchisa. Am incercat sa fac un mix din cele doua dar nu mi-a iesit nuanta dorita. Asa ca am fost nevoita sa caut alta vopsea. 

Am incercat Syoss 8 - 4 (printre multe alte vopsele). Calitativ este aproape buna. Nu rezista prea mult pentru ca la fiecare spalare iese, se duce culoarea. Asa ca am renuntat la ea. Cred ca am folosit un tub in total, sau doua.

Am citit cateva pareri despre Syoss 8-4 si se cam plange lumea ca se duce foarte repede culoarea.

2 comentarii:

  1. Mi s-a intamplat acelasi lucru. Foloseam o nuanta foarte frumoasa din gama Londa Color Naturals dar care se gasea greu si care la un moment dat a disparut de pe piata. De atunci tot caut o vopsea/nuanta aramie, cam cum e roscatul natural, dar ba imi iese prea inchis, ba o nuanta care bate in visiniu. Syoss mi s-a parut printre cele mai putin rezistente, iese la fiecare spalare. Cum eu ma vopsesc la 3 luni am reusit sa ajung de la o nunata inchisa de roscat-visiniu la...blonzaliu-roscat-dubios :))) Am incercat si Garnier, cred ca 7.4, a iesit mult mai inchisa decat pe cutie so din pacate si asta iese la fiecare spalat. Pe de o parte ma bucura pentru ca se deschide culoarea, pe de alta imi pare rau pentru ca daca mi-ar fi placut din start culoarea, s-ar fi decolorat la spalat.

    RăspundețiȘtergere
  2. de aprox un an am descoperit vopseaua profesionala colorpure fara amoniac de la lorven paris nu curge, este cantitate mare 10 0 ml emulsia si 50 ml vopseaua, nu are miros intepator, eu ma vopsesc de 2 ori la radacina am paruls scurt, am incercat si pantene si syoss nu mi-au placut nu as mai incerca altceva, inainte am folosit vreo 3 ni henna am foarte mult par alb si ma vopsesc lunar, sunt foarte multumita

    RăspundețiȘtergere