luni, 9 decembrie 2013

Vopsea de par Palette Deluxe 678 cu 7 uleiuri


Descriere produs: Palette Deluxe conține o formulă bogată, cremoasă cu pigmenți de culoare foarte eficienți care pătrund în firul de păr de la rădăcina până în vârf, pentru culori de lux, bogate și de lungă durată.
Palette Deluxe este ambalat intr-un recipient uşor de folosit care permite aplicarea precisă la rădăcini și de-a lungul firelor de păr, fără scurgeri sau să se facă mizerie.
Serum cu 7 Uleiuri pentru extra îngrijire şi strălucire elegantă
Tratamentul după vopsire îmbogăţit cu Serum cu 7Uleiuri** conţine peste un milion de picături de ulei, fiind special dezvoltat pentru a maximiza efectul de îngrijire lăsând părul catifelat, uşor de descurcat şi incredibil de suplu.
Tratamentul după vopsire cu Serum cu 7 Uleiuri răsfăţă părul și îl transforma, mai ales părul lung căruia îi dă un aspect sănătos si îl îngrijește din interior. Un păr mai bine îngrijit ajută la obţinerea unor culori mai intense şi pline de strălucire.
* în funcţie de nuanţa selectată
**ulei de Marula, ulei de argan, ulei de susan, ulei de migdale, ulei de măsline, ulei din sâmburi de caise şi ulei din nuci de Macadamia

Este o vopsea de calitate superioara. Lasa parul matasos dupa vopsire. Asa pe cutie, nuanta pare ok, dar aplicata iese mai mult un rosu decat roscat. Sincera sa fiu, nu mi-a placut nuanta. Eram foarte dezamagita ca mi-am stricat nuanta mea deschisa, dar norocul meu, si aceasta vopsea iese la spalat. Asa ca dupa cateva spalari parul meu s-a decolorat si am trecut la o alta nuanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu