miercuri, 18 decembrie 2013

Schwarzkopf Gliss Hair Repair


Am inceput sa folosesc acest balsam Express Repair cu 19 ingrediente la recomandarea coafezei. Am parul ondulat natiral si acest lichid ma ajuta sa-mi intind mai usor parul cu peria.

Pana acum am folosit varianta din stanga, pentru par uscat is deteriorat. Sunt foarte multumita de rezultat. Pot sa-mi intind parul foarte usor, parul devine moale si straluceste dupa folosire. Are un parfun placut. Sincera sa fiu, nu pot trai fara :) O data am plecat in vacanta fara gliss si nu mi-am putut intinde parul.

Am vazut cateva review-uri, care spuneau ca nu protejeaza si nu repara paraul. Eu nu pot sa ma plang. Ma vopsesc lunar dar nu am fire despicate,  am un par foarte sanatos. 

Are 200 ml si ajunge pentru o perioada foarte lunga. Il pulverizez pe parul roaspat spalat si sters bine.  

Saptamana trecuta mi-am luat o alta varianta, cea din dreapta care este Ultimate Color, cu ser de reparare si filtru UV, face imediat parul usor de pieptanat si ofera protectie a culorii de lunga durata. Complexul cu cheratina lichida repara zonele afectate de la suprafata si din interiorul fibreicapilare.

Sunt foarte curioasa sa vad cum imi protejeaza culoarea. Nu prea cred, dar vom vedea. 

La DM costa 13,49 lei si cu cuponul de 16%  l-am luat la un pret super. 

+1 punct pentru ca are ambalaj reciclabil :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu