marți, 10 decembrie 2013

Sampon Alpecin C1 cu Cofeina

Dupa "aventura" mea cu vopseaua Glow de la Kallos, coafeza m-a sfatuit sa-mi cumpar samponul Alpecin C1 cu cofeina contra caderii parului.  

Descriere produs: Intareste radacina de par slabita. Previne caderea parului din motive ereditare.
O utilizare zilnica a samponului cu cofeina C1 asigura aportul imediat de ingredient activ la radacina. Alpecin C1 trebuie lasat sa actioneze pe scalp timp de 2 minute.
Recomandare: creat special fara balsam lasati 2 minute sa actioneze.
Produs in Germania, Dr. Kurt Wolff.


Acest produs are 250 ml si m-a costat 28 lei daca imi aduc bine aminte.

Este un sampon de culoare albastra si este mentolata. Trebuie lasat 2 minute sa actioneze. In acest timp racoreste scalpul, este o senzatie foarte placuta. 

Rezultatul apare deja dupa cateva spalari. Cand s-a terminat samponul, rezultatul obtiunut era cam de 80%. Eram foarte multumita. Sunt sigura ca nu ajunge un singur flacon. Trebuia sa-mi mai cumpar un falcon, ceea ce nu s-a intaplat din pacate. Acum iar a inceput sa-mi cada parul, dar despre asta am sa va povestesc intr-un alt post.

2 comentarii:

  1. eu nu prea sunt fana sampoanelor cu menthol, imi provoaca migrene :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe minde nu ma deranjeaza mentolul dar chiar daca m-ar deranja, n-am de ales, trebuie sa opresc caderea parului :(

    RăspundețiȘtergere