vineri, 20 decembrie 2013

Bunatati din Amsterdam

Astazi vreau sa va prezint o parte dintr-un magazin de cosmetice din Amsterdam. Am vazut o gramada de bunatati, de la sapunuri pana la samponuri, lotiuni etc. Era foarte interesant cum erau expuse produsele :)


Acestea sunt sapunuri :) Sunt neambalate si se taie o bucata la cererea clientului. Erau foarte multe, cu diferite arome si proprietati. Din pacate si preturile erau pe masura. Eu nu mi-am luat nimic de acolo.


M-am distrat de minune citind denumirea lor: Sexy Feeling, Oh La La, Bohemian, Rock Star, Ice Blue, Miranda, Milky Way. Mi se pare o idee extraordinara si cred ca daca as fi avut bugetul necesar.... ohh, mai bine nu ma gandesc la varianta asta ca ma doare inima.


Formele acelea de tort sunt tot sapunuri. Jos pe rafturi sunt saruri de baie si tot felul de bunatati pentru baie.


Din pacate sunt doar patru poze. Cand am intrat in magazin, am cerut voie sa fac cateva poze. Vanzatoarea mi-a spus ca e ok. Eu bineinteles am vrut sa fotografiez tot magazinul ceea ce nu i-a placut vanzatoarei si m-a rugat sa nu mai fac poze. :( 


Sper sa va placa mica mea prezentare de astazi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu