miercuri, 6 noiembrie 2013

Lotiune de corp cu ulei din samburi de struguri si masline Bio Krauter

Am avut ocazia sa testez cateva produse Krauter.  Aceasta lotiune de corp este unul din produsele testate.


Producatorul spune:
Proprietat emoliente
Hidrateaza
Reda pielii elasticitate
Tonifica pielea
Reda aspectul luminos
Cantitate neta: 250 ml
Formula bogata in vitamine regenereaza pielia. Nutrienti proveniti din uleiurile din sambure de struguri si  masline este bine tolerata de piele, are un puternic efect hidratant si calmant, lasa pielea fina si catifelata.
Parerea mea: intr-adevar este emolienta, hidrateaza dar daca ai pielea uscata nu ajunge. Pe timp de vara e ok dar iarna e nevoie de o hidratare mai intensa. Deci eu nu pot sa spun ca are un puternic efect hidratant. Tonifica, reda aspect luminos si are un parfum placut. Nu am avut nici un produs cu ulei din samburi de struguri dar imi place. Pretul este un pic cam piperat, 24,99 lei, parerea mea e ca sunt alte produse mai bune la un pret mai convenabil. Produsul e bun, dar pierde la rapor pret/calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu