duminică, 24 noiembrie 2013

Crema hidratanta pentru ochi si gat BIOTISSIMA

Producatorul spune:
atenueaza ridurile
reda luminozitate pielii
reda pielii prospetimea naturala 
Cantitate neta: 50 ml 
Crema hidratanta BIO pentru ochi si gat Biotissima este un produs complex. Bogata in antioxidanti si acizi grasi 100% BIO (Omega 3 si Omega 6) prin aportul de Clary-sage si Nectapure ajuta la restructurarea sistemului natural de aparare celulara. Catifeleaza si confera elasticitate pielii.

Parerea mea: are un design foarte placut si atragator. Este o crema fina si judecand dupa pret, ar trebui sa fie extraordinar de buna si eficienta. Intr-adevar reda pielii prospetimea naturala si hidrateaza dar nu cum am eu nevoie. Tenul meu necesita o hidratare mai intensa. Are un parfum placut si discret. O folosesc acum pentru gat dar pentru ochi am nevoie de altceva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu