vineri, 22 noiembrie 2013

Balea sapun lichid cu masline si lemongrass + 2 cupoane de 16%

Azi m-am deplasat la magazinul meu preferat DM si mi-am cumparat acest sapun lichid care imi place foarte mult. Pana acum am avut doar rezerva dar azi am ales sapun lichid cu dozator, sa fie original :).
Contine ulei de masline si lemongrass, are o formula de ingrijire a pielii PH neutra. Nu usuca pielea, are un parfum foarte placut, curata foarte bine, e gros si tine mult.  Costa 5,49 lei, deci raportul pret- gramaj este unul foarte bun. Ador acest produs.

Si pentru ca azi, 22 noiembrie este ziua in care fiecare cumparator primeste un cupon de 16%, am primit si eu ... doua :). De ce? Din greseala. Cele doua cupoane erau lipite una de cealalta si abia acasa am observat  ca sunt doua. Asa ca pana in 31.12.2013 pot sa fac cumparaturi la DM de doua ori si beneficiez de o reducere de 16%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu