marți, 26 noiembrie 2013

Apidermaliv Masca ultranutritiva pentru par

Vineri am primit mostrele de la firma Complex Apicol si pe aceasta cale  ii multumesc mult D-nei Miruna!

Am primit o masca ultranutritíva pentru par Apidermaliv si un balsam ultranutritiv pentru  par tot Apidermaliv.


Prima data am incercat masca.

Producatorul spune:
Masca ultranutritiva Apidermaliv este un rasfat apicosmetic ce hraneste in profunzime parul uscat sau devitalizat. Bogata in unt de shea, ulei de masline si laptisor de matca, masca Apidermaliv este un tratament intensiv nutritiv. Uleiul de masline reda stralucirea si elasticitatea parului, prevenind despicarea varfurilor. Untul de shea (karite) hraneste atat scalpul cat si firul de par, protejandu-l impotriva agresiunilor ulterioare. Laptisorul de matca completeaza actiunea untului de shea si uleiului de masline, stimuland cresterea parului. Parul astfel hranit isi recapata stralucirea si supletea naturala. 200ml 
M-am spalat pe cap cu samponul meu obisnuti de la Avon, dupa aceea mi-am sters bine pe cap si am aplicat masca asa cum scrie in prospect. Producatorul recomanda folosire samponului Apidermaliv dar eu deocamdata nu il am.

Parerea mea: este o masca groasa ceea ce este un avantaj, un punct in plus. Contine foarte multe bunatati, benefice parului. Are un parfum foarte placut ce persista, de simte si dupa spalare. Trebuie tinuta pe par 5 - 10 minute si dupa aceea se spala cu apa. Parul devine matasos is luminos. Intr-adevar reda parului stralucirea. Pentru ca este groasa, nu trebuie sa folosesc o cantitate foarte mare. Ambalajul in care se vinde are 200 ml si costa 14,37 ron. Este o alagere buna. Eu sunt foarte multumita de acest produs.

In curand urmeaza un post si despre balsamul Apidermaliv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu